Laat uw verkopers verkopen24/04/2009

Laten we ons gek maken door de laatste blog-, Facebook- of Twitter-hype?

Allemaal goed en wel, die nieuwe, 'goedkoop implementeerbare' communicatiemiddelen zoals blogs, Facebook of Twitter, maar verlies vooral de essentie niet uit het oog.


Voor een geslaagde communicatie met uw klanten en mogelijke klanten is vooral een goede (middel)langetermijnvisie belangrijk. Welke doelgroepen wilt u bereiken? Is de boodschap aangepast aan die doelgroepen?

Een efficiënte website blijft de kern van elke online strategie

Een gemakkelijk up-to-date te houden website is nog altijd de beste bron van informatie voor uw klanten en mogelijke klanten. Tenminste, als die lokaal goed verankerd is en gemakkelijk terug te vinden is via de zoekmachines.E-mailings hebben een grote impact dankzij het rechtstreekse en persoonlijke karakter

Een volgens de regels van de kunst geschreven e-mailing, eventueel gecombineerd met een efficiënte landingspagina, blijft een overtuigend communicatiemiddel.

Blogs, sociale netwerken, forums en wiki’s hebben zeker hun nut, maar ook hun nadelen

Blogs zijn ideaal voor korte updates en actuele informatie. Via sociale netwerken begeeft u zich als bedrijf in de dagelijkse levenssfeer van uw doelgroep, maar zorg er vooral voor dat die groep dat niet beschouwt als verdoken reclame. Forums en wiki’s betrekken de doelgroep bij uw bedrijf, maar een goede opvolging is hier essentieel.

Bron: www.progressivemedia.be Klik hier voor het artikel.

Een efficiënte en modulaire website, uitbreidbaar tot een webshop met alle toeters en bellen? Die vindt u bij Technologic.

Zoekmachineoptimalisatie met aandacht voor lokale verankering? Daarbij kan Hit Magnet u heel goed van dienst zijn.

Volwaardige e-marketing via efficiënte doelgroepselectie, professionele mailings, aangepaste landingspagina’s en zelfs opvolging van uw prospects? Dat kan B in Contact allemaal voor u verzorgen.

Andere berichten:

Vorige berichten

Onze partners